zondag 18 juli 2010

WaarMaarWaar - Grappige dingen..

Dit zijn allerlei grappige... dingen! :-ppp

-Ik sta liever voor aap dan dat ik er van af stam.
-Doordenkertje: Men heeft beter verlof tussen nieuwjaar en Kerstmis dan tussen Kerstmis en nieuwjaar!
-Gelezen op een bord aan een plantenkwekerij (echt waar!)
"wegens veranderingen zaad langs achter"
-Gelezen op een bordje bij waarzegster:
"Gesloten wegens onvoorziene omstandigheden"
-Als het leven geen zin meer heeft, hoe kunnen we er dan een punt achter zetten?
-Vroeger was ik schizofreen, maar nu zijn we oké.
-Alcohol is je grootste vijand maar in de bijbel staat: heb uw vijand lief
-Toppunt van discriminatie: alle plantjes water geven behalve de afrikaantjes
-Er zijn ontzettend veel restaurants waar je Chinees kunt eten.
Maar het helpt niet.
Er komen er zelfs nog bij.
-Iemand die in Jezus Christus gelooft is christelijk.
Ik geloof in God, dus ik ben goddelijk.
-Ik zou een zelfhulpgroep voor mensen met fobie oprichten, maar ik durf niet.
-Liefde is blind, lingerie is braille
-Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
-Geef mij maar een joint, zei de goudvis.
Dan word ik haai.
-Deze honing heeft een bijsmaak
-Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit
-Het is toch raar, dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.
-Leerkracht: Veel te sterk woord voor onderwijzer.
-Het voordeel van een bezoek aan de huidarts is, dat je de uitslag hebt voor het onderzoek.
-Zo verstrooid als na zijn crematie hadden de studenten de professor nog niet gezien.
-Ik heb een mooi figuur geslagen.
Ze sloeg terug.

-Hoe ver kan je een tunnel inlopen?
Tot de helft want dan loop je er weer uit!

-Wat is de huidige benaming van een postduif?
Een e-meeuw

-Wat zegt een eend die tegen de muur vliegt?
Kwak

-Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol?
Een wolf

-Waarom nam Noa lechts twee exemplaren mee van elke soort?
Omdat zijn ark niet verzekerd was voor derden.

-Waarom is Christus niet in Duitsland geboren?
Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden!

-Wat gebeurt er als een man tot zijn navel in het water staat?
Dat gaat zijn verstand te boven.

Ziezoooooooo, ken jij nog een leuke??

Meld ze, ik ben benieuwd!! (Y)

Heb ik nu al wat ingehaald? :lol:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten