zondag 18 juli 2010

Onbereikbare SanderTjuh!

Iedereen kent het misschien wel, een kaal gevoel, iets te moeten missen.. Dat gevoel heb ik nu ook, mijn mobiel werkt niet meer, ben onbereikbaar en voel me echt kaal..

Eergisteren wou ik mijn mobiel gebruiken, maar dit kon niet, mijn touchscreen werkte niet meer en is defect.. Mobiel maar uitgedaan om te kijken of het probleem ermee verholpen is, weer aangedaan kan ik niet eens mijn pincode invoeren... Niet geholpen dus.. Mijn mobiel Samsung E900 oftewel de STAR versie, is overleden.. Ik heb hem vorig jaar gekocht, belachelijk dat hij het nu niet meer doet..

Familie, vrienden en bekenden: Ik ben Onbereikbaar!! Zodra ik een leen-toestel heb gevonden stuur ik een sms dat ik weer bereikbaar ben.. Tot die tijd, we hyven, twitteren, bloggen, msn-nen en mailen we!! Tot dan, groeten van Onbereikbare Sander!

JUST KIDDING!!
Ben vanaf vanavond weer bereikbaar!! Mag van Marie haar oude toestel lene!! Niet de nieuwste toestel, maar daar gaat het mij niet om.. Ben weer bereikbaar, kan gebeld en gesmst worden, uit de brand geholpen dus.. BEDANKT MARIE!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten