maandag 19 juli 2010

Mijn eerste twee huisdieren!

Met trots zorg ik voor mijn twee kittens Dani & Luna.. Ze zijn geboren op 28 februari 2010 en heb ze nu 101 dagen bij mij thuis..

In het begin was ik in de veronderstelling dat ik twee poesjes had, maar na een paar weken kwam ik er achter dat ik een vrouwtje en een mannetje heb. Gelukkig is de naam Dani (vind ik) voor beide toepasselijk, dus heb de namen niet veranderd!

Dani (mannetje) en Luna (vrouwtje) groeien als kool, ze zijn erg ondeugend en hebben me al twee lampen, een asbak, een plant, en wat kopjes en glazen gekost, ondanks dat houd ik van ze en doe ik ze voor geen goud weg. Ookal ben ik het soms zat, weg doen is geen optie! Ik heb ervoor gekozen..

S'morgens krijgen ze van mij: schoon drinkwater, brokjes en vlees.. Elke week krijgen ze kattenmelk, dat krijgen ze maar 1 keer per week, ze moeten namelijk niet te verwent worden.. Heerlijk vinden ze dat en blijft niet veel van over, ik denk ook maar zo: op is op..

Het minder leuke vind ik de kattenbak verschonen, elke dag doe ik dat s'morgens, soms wordt ik er broerd van, this een minder leuke bezigheid wat wel elke dag moet gebeuren..

Jongsleden heb ik een kast gehaald voor onder mijn schilderij in de woonkamer, Dani en Luna hebben er meteen profeit van gemaakt en heb twee leuke foto's van ze kunnen maken.. Luna (1ste foto) zettend, Dani (2de foto) liggend, zijn het geen schatjes? :dp



Geen opmerkingen:

Een reactie posten