donderdag 29 juli 2010

Een bizar auto ritje! (mop)

Ik reed afgelopen nacht op de A1 tamelijk gehaast want ik was moe en wilde snel naar huis.
Zie ik plots een geel mannetje langs de weg staan huilen, die mij gebaart te stoppen.
Ik stop, ga ernaartoe, en vraag wat er aan de hand is.

“Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger.. ”
Tja, zeg ik, ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik je niet helpen.
Ik gaf hem een boterham en reed verder..

Even later zie ik langs de weg een rood mannetje staan huilen, wuivend of ik aub wil stoppen.
Min of meer tegen mijn zin in stop ik en vraag wat eraan scheelt.
“Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..”

Dus ik zeg tegen hem: “Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je niet helpen”. Ik geef het mannetje een blikje cola en rij weer verder..

vlak voorbij de afrit van de A35 richting Hardenberg staat daar een groen mannetje midden op de weg. Ik weet net op tijd te stoppen en vraag boos wat hij moet.

“Ik ben groen, kom van Pluto, ben homofiel, kettingroker en mijn sigaretten zijn op”.
Boos zeg ik “Hier heb je een peuk, je zoekt het maar uit!”.

Ik rijd verder en eenmaal de autoweg te zijn afgereden staat er aan de Geesterseweg een blauw mannetje langs de weg. Ook deze gebaart mij te stoppen. Ondertussen behoorlijk geïrriteerd stop ik weer en roep:
“ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ EN WAT WIL JIJ HEBBEN!?”
Waarop het mannetje antwoordt: “Uw rij- en kentekenbewijs graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten