woensdag 21 juli 2010

Vreemde opgewektheid.

Waar komt het vandaan? Die vreemde opgewektheid.
Lachend de dag door, zonder enige pauze.
Niets dat mij verstoort, niets dat mij bereikt.

Toen ik je zag moest ik het weten, wie ben jij?
Wat dagen later, en vrij veel tekst.
Nog steeds geboeid, door wat je me ook zei.

Ik droom, dat kan haast niet anders.
Knijp me, laat me zien wie je echt bent.
Beloof me, dat je niet veranderd.

Zoals je nu bent, ben je voor mij perfect.
Maar verander niet, voor niemand niet.
Verdien daarmee iets kostbaars, genaamd respect.

Dat is lang niet alles, wat ik je wil geven.
Erg raar, aangezien ik je eigenlijk niet ken.
Geen idee wat wel, romantiek voor het leven?

Ik kan niet wachten, op het moment dat je voor me staat.
Nerveus ben ik al, het was erg speciaal.
Nu kan ik alleen enkel hopen, dat je het niet bij deze ene keer laat.

Hoe kom ik er vanaf? Die vreemde opgewektheid.
Ik weet dat ik daarbij van jou, wat hulp nodig heb.
Ik zal niet rusten, voordat ik je hart heb bereikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten